Elearning

Δεν έχετε εισέλθει. (Είσοδος)

Τμήματα


Διαθέσιμα Μαθήματα

  • Δημόσια Διοίκηση και Εξυπηρέτηση Πολιτών
    Ο Πολίτητης και ο Δημόσιος Λειτουργός
  • Η παρακίνηση για την ανάπτυξη διαπροσωπικής επικοινωνίας στον ευρύ κοινωνικό χώρο χωρίς αμφιβολία προκαλείται από ένα μεγάλο πλήθος παραγόντων.
    Χωρίς αμφιβολία ο πρώτος και βασικότερος παράγοντας επικοινωνίας συνδέεται με την ανάγκη του ατόμου για λειτουργική κοινωνική επιβίωση και συμμετοχή στις εμπράγματες και αναπαραστατικές συλλογικές και διαπροσωπικές διεργασίες.
    Δευτερογενώς συνδέεται στενά με το ενδιαφέρον που μας δημιουργεί ο συνομιλητής μας ή η θεματική εστίαση αυτής καθ΄ αυτής της επικοινωνιακής επαφής .
    Η σχέση της επαφής και των ατομικών ή των συλλογικών κινητήρων αποτελεί θέμα τόσο των ανθρωπιστικών επιστημών όσο και της γλωσσολογίας.
    Στο χώρο της εργασίας των δημοσίων υπαλλήλων και ιδιαίτερα στις πτυχές εκείνες που η επικοινωνία αποτελεί νευραλγικό, ουσιώδη και κρίσιμο παράγοντα αποκτά τον χαρακτήρα του επαγγελματικού μέσου και συνδέεται τόσο με την εξυπηρέτηση του πολίτη όσο και με την ανάπτυξη της επαγγελματικής επάρκειας και την ενίσχυση της επαγγελματικής αυτοεκτίμησης.
    Με τον τρόπο αυτό η επικοινωνία αυτή καθ΄αυτή μπορεί να αποτελέσει επαγγελματικό και ατομικό κίνητρο .
    Παράλληλα η επικοινωνία με τον πολίτη αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για απόκτηση τόσο κοινωνικής όσο και επαγγελματικής εμπειρίας αφού η επαφή αυτή παρέχει σε μεγάλο βαθμό δεδομένα, πληροφορίες, στάσεις και συμπεριφορές που ο υπάλληλος πρέπει και οφείλει να κατανοήσει και να διαχειριστεί.
    Σύμφωνα με έρευνες το βασικότερο επικοινωνιακό αντικίνητρο θα πρέπει να θεωρείται η στερεοτυπική αντίληψη που ενίοτε ο υπάλληλος αναπτύσσει για τον συναλλασσόμενο πολίτη ή για ομάδες και κατηγορίες πολιτών, διαδικασία που σαφώς εμποδίζει την επικοινωνία, δημιουργεί ποικίλες δυσλειτουργίες και οδηγεί τόσο την συναλλαγή όσο και την επικοινωνία σε αδιέξοδο και αρνητική έκβαση.

  • Η απαίτηση για εξυπηρέτηση Συμπεριφορά: ο ρόλος της στην παροχή υπηρεσιών

  • ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΚΡΙΣΕΩΝ
    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΧΟΥΣ.
    ΑΓΧΩΔΕΙΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ.
    ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΑ, ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
    (Τι είναι στο stress, το άτομο και το stress, η αντιμετώπισή του)

  • Περιεχόμενο:
    Βασικές αρχές επικοινωνίας
    Επικοινωνία και σημειολογία
    Τεχνικές διαπροσωπικής επικοινωνίας
    Παράγοντες διαμόρφωσης συμπεριφοράς
    Λεκτική και μη λεκτική εικοινωνία
  • ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ:
    Ιωάννης Χριστακόπουλος
    Κων/νος Παναγιώτης Κωστόπουλος

  • Σκοπός του προγράμματος είναι κάθε εκπαιδευόμενος να αποκτήσει δεξιότητες αξιοποίησης των τεράστιων δυνατοτήτων που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες για τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού.
    Σε κάθε εκπαιδευτική διαδικασία, η πληθώρα των εφαρμογών της νέας τεχνολογίας προσφέρονται για την ενίσχυση του μαθησιακού κινήτρου και της καλύτερης εμπέδωσης των προσλαμβανουσών εννοιών που μετατρέπονται σε εικονοποιημένα μηνύματα

  • Εισαγωγή στις πολυμεσικές εφαρμογές

    Παρουσίαση εφαρμογών

    Αναφορά στην χρήση τους στη διδασκαλία

    Οφέλη από την εισαγωγή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία

    Πότε – Πώς – Πού να χρησιμοποιούνται από τον εκπαιδευτή/εκπαιδευτικό

    Αναζήτηση χρήσιμων πηγών

    Παρουσίαση εκπαιδευτικών εργαλείων πολυμεσικής εφαρμογής

    Πλατφόρμες Multimedia

    Κάρτες ήχου

    Ψηφιακή κάμερα

    Μορφοποίηση CDs και CD-ROMs

    Ψηφιοποίηση ήχου

    Σύνδεση με το Powerpoint

    Case Studies

  • Λογισμικό επεξεργασίας ήχου (Audacity)
  • Εισαγωγή στην Επεξεργασία Εικόνας

    Ψηφιοποίηση εικόνας

    Βασικά στοιχεία Photoshop

    Δημιουργία συνθέσεων

    Ζωγραφική

    Μορφοποίηση αρχείων εικόνας

  • Λογισμικό παρουσιάσεων POWERPOINT

    Δημιουργία – Τροποποίηση διαφανειών

    Εισαγωγή εικόνων – αντικειμένων – φωτογραφιών – βίντεο

    Ειδικά εφέ κίνησης και εναλλαγής διαφανειών

    Οι παρουσιάσεις Slides

    Δημιουργία Slides

    Εισαγωγή γραφημάτων και γραφικών σε slides

    Εισαγωγή εικόνων και κειμένων σε slides

    Χρήση υπερσύνδεσης

    Ειδικά θέματα προβολής

    Εκπαιδευτικές χρήσεις των παρουσιάσεων

  • Εισαγωγή στο MacromediaFlash

    Αρχές λειτουργίας – Ορισμοί

    Κινούμενη εικόνα

    Animation

    Μενού - Εργαλεία

    Βασικό σχεδιασμός σχημάτων

    Εργασία με επίπεδα – Layers

    Σχέδια με motioningtwining

    Δημιουργία clip

    Προβολή – Αποθήκευση – Εξαγωγή ταινίας

    Keyframes

  • Το INTERNET, Λεξιλόγιο,Ειδικές λειτουργίες και δυνατότητες

    Το διαδίκτυο για τα παιδιά

    Η χρήση του internet ως εκπαιδευτικό υλικό ανά βαθμίδα και αντικείμενο εκπαίδευσης

    Η ηλεκτρονική αλληλογραφία E-MAIL


Νέα της ηλ.τάξης

Picture of spiros salamouras
ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ........
από spiros salamouras - Πέμπτη, 9 Οκτώβριος 2008, 08:35 μμ
  Διατυπώστε την ερώτησή σας και σύντομα θα λάβετε σχετική απάντηση.

Skip Ημερολόγιο

Ημερολόγιο

Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
        1 Σήμερα Σάββατο, 2 Αύγουστος 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Skip ΤμήματαSkip Συνδεδεμένοι Χρήστες

Συνδεδεμένοι Χρήστες

(τα τελευταία 5 λεπτά)
Κανένας